+coupe+ Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 jeg er veldig interessert i sports skinn int til min 95' coupe. m3 int og sports delskinn er også veldig interessant. er det noen som har noe slikt ikke vær redd, jeg kan være intressert! er også på utkikk etter navigasjon(motorisert skjerm)
peder20 Skrevet Mars 23, 2005 Skrevet Mars 23, 2005 se på de tingene jeg selger. her .. så ser du hva jeg selger:) har et fint intrør...
peder20 Skrevet Mars 24, 2005 Skrevet Mars 24, 2005 sjekk det intrøret jeg selger da til cab/cupe for 4000 kr.. er faen med mye finere
John H Skrevet Mars 24, 2005 Skrevet Mars 24, 2005 Det interiøret som viser på bildet der er faen meg helt SJEF! Kanon bra å sitte i og er drittøffe seter, er på jakt etter slike selv men syns den prisen der var vel stiv
Tommy Skrevet Mars 24, 2005 Skrevet Mars 24, 2005 Jeg har slikt interiør i min 318is, å er kjempefornøyd. Prisen er ikke så helt på jordet, til å være her i landet. Han som satte inn mitt, betalte 15000.- i sverige, men da fulgte det også med taktrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå