520d Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Tenkt å kjøpe meg en 325ci, skal ettermontere en kompressor eller en turbo, trenger deres råd! Så hva hadde dere gjort kompressor eller turbo? Må ha litt Nm på bensinmotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brusern Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Uten tvil turbo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Får mer Nm av turbo til viss du sammenligner pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Synes kompressor er det beste valget... Du har krefter allerede fra lave turtall. http://www.esstuning.com/ har gode prise i tillegg er de norske 305 hk/ 350nm er ikke ille det! + eventuelt intercooler (20gamp)... turbo fra mosselman gir 245hk/ 343nm, http://www.autopower.no/turbo/turbo.HTML ganske enkelt valg etter min mening!! men pris mot effekt å holldbarhet må bestandig vurderes. Har lyst å montere kompressor selv, får se til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 turbo er beste valget.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 noen som har ein ca pris til ein 325 e -36?? på turbo kitt er at der ?? so det er bolt on?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 noen som har ein ca pris til ein 325 e -36?? på turbo kitt er at der ?? so det er bolt on?? Sjekk: http://www.pure-pf.com/ Svensker som har spesialisert seg på BMW turbo. VS motor er jo og et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 noen som har ein ca pris til ein 325 e -36?? på turbo kitt er at der ?? so det er bolt on?? Du får for 42000kr fra autopower. Da får du turbo fra mosselman som gir 245hk og 343Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Turbo er jo litt mere jobb. kompressor monterer de jo på gs bildeler. går en e36 325i med kompressor fra ess som er montert på gs. skal vist nok gå like godt som en 3.0 m3...... noe jeg tviler på siden den ble tatt på drag (201m) av en litt hissig e30 325. men men kan jo være sjoføren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 kjell rune: det har nok noe med sjåføren å gjøre også ja. har selv en E46 328 med kompressor og har testet mot både 3.0 ,3.2, E-46 M3 og M roadster. ble ikke kjørt i fra av noen av de.. har selv hatt 3.0 og 3.2, så jeg vet hvordan de går. vil absolutt anbefale kompressor. mye valuta for penga og mye morro! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayern Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Anbefaler kompressor, trekker jevnt fra bunn og svært driftsikkert. Hvis du ikke allerede har funnet en 325ci og kan vurdere sedan isteden, kan du jo se på min E46L med kompressor: www.bayer-web.com Prisen er på gli... Bayern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Anbefaler kompressor, trekker jevnt fra bunn og svært driftsikkert.Hvis du ikke allerede har funnet en 325ci og kan vurdere sedan isteden, kan du jo se på min E46L med kompressor: www.bayer-web.com Prisen er på gli... Bayern Det blir for dyrt kamerat jeg skal ha en på 93 eller 92 modell noe rundt der i allefall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 DA BLIR DET KOMPRESSOR har selv testet en E200 Kompressor....trekker jevnt.....og hele turtallområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva koster kompressor til E36? Vurderer det på sikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Er også ute etter kompressor / turbo til min E36 325ia.. Trur det heller mot kompressor, og håper å kjøpe noe brukt.. Det som er er at kompressor kit'ene er svært dyre og man kan jo ikke bygge slikt selv.. Turbo kan man jo kjøpe inn komponenter å bygge selv.. Og da blir det fort billigere enn Mosselmann.. Noen som har linker til E36 325 turboer? Prosjekter? Kompressorer? Prosjekter.. Hvem kan gjøre slikt for meg? Og hva tåler automaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå