krisroen Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Skal montere anlegg i dag, men har et problem. Får ikkje tilgang til batteriet under baksetet. Finner ikke den saken som gjer at det skal gå an å få løfta opp setet. Forrige eier har søtte på skinntrekk. Dekker det noe som jeg må bruke for å få opp setet? Noen som kan komme med tips til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 er bare og ta tak i framkant og røske det opp, iallefall sånn på en 91 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Samme er det på min 93 modell. Røsk opp alt du kan. Ikke vær redd for festene, det er sikkelig solide fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 takker for svar.. funka det.. litt flaut at det var så enkelt..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Hvilke E34 har batteri under setet? Min har batteri foran på høyere side i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Sto i instruksjonsboken min at bilen kunne ha to batterier, men min hadde kun under setet.. Det andre skulle eventuelt være på høyre side i bagasjerommet.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Batteriet er under baksetet på min også, men jeg trodde var bare 525 og oppover som hadde batteriet bak..noe som tydeligvis er feil..hmm.. Er det ikke slik på E30 da? 325 og M3 har batteriet i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Batteriet er under baksetet på min også, men jeg trodde var bare 525 og oppover som hadde batteriet bak..noe som tydeligvis er feil..hmm.. Er det ikke slik på E30 da? 325 og M3 har batteriet i bagasjerommet? Min forhenværende -88 525i hadde batteriet foran....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Vet ikke om det er 100% riktig, men min oppfatning rundt plasseringen er som følger: - E34 520i/525i med M20 har batteriet i motorrommet. - E34 520i/525i med M50, samt storsekserne og åtterne, har batteriet under baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Tidlige modeller av M50 som ikke har klima, har også batteriet forran i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 det som er tilfelle synest jeg og huske er att 525 24v og oppover har d under baksete og alle andre i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg har batteriet under baksetet da.. i en 520.. har mere tro på at batteriet kom under baksetet når M50 motorene kom, slik som Gunnar nevnte over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 det som er tilfelle synest jeg og huske er att 525 24v og oppover har d under baksete og alle andre i motorrommet. På min 1990 525i 24v så hadde jeg det i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spyder Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Dette har med vektfordeling å gjøre visstnok... så de modellene med litt tyngre motorer (tyngre en hva er uvvisst) har batteriet bak i bagasjen eller under setet.... ifølge lokale bmw-dealern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har sein 90-modell med 24 ventiler med airkondition. Hos meg sitter batteriet forran. Det stemmer vel ikke helt med det som står ovenfor?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå