mali Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Selger mine 17" OZ racing F1 felger. Felgene har i dag sommerdekk (dekkene synger på siste verset, men holder kanskje en sessong til). Noen riper i felgene. Bak: 245 - 40 - ZR 17 dekkmerke: Kumho Foran: 225 - 40 - ZR 17 dekkmerke: Semperit Kan sende bilder av min BMW E-46 med felgene. Kan ses i Oslo. Må hentes av kjøper. (sender / bringer ikke) Selges billig. Ingen prisantydning, da jeg ikke vet hva dette er verd... Martin martinlie73@hotmail.com Trykk på bildet for å se det i original størrelse Trykk på bildet for å se det i original størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Fine felger, men går det ann å ha på bredere dekk enn 245 og 225? Synes det er litt lite Passer det på en E34 520i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Fått noen bud på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Fine felger, men går det ann å ha på bredere dekk enn 245 og 225? Synes det er litt lite Passer det på en E34 520i? Da må du ha spacere.. sannsynligvis 20-25mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 BMW_318i: Nei, jeg har ikke fått noen bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 NSS: Jeg vet ikke om du kan ha bredere dekk på felgene, eller om de passer til E34. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Dekk og felger ble solgt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå