kilronan Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 AC Schnitzer replica takspoiler - 3-serie e46 coupe. Unik sjanse til å få tak i en ACS takspoiler uten å måtte selge skjorta. Kun en eneste tilgjengelig. Spoileren er i glassfiber og er meget solid. Passform er testet på e46 coupe og garanteres derfor 100% Med spoileren følger det også med originale AC Schnitzer klistremerker (et sort og et sølv). Disse klistres i en fordypning på den ene siden av spoileren = 100% ACS-look. Spoileren er ferdig grunnet og klar til lakkering i din farge. Den er helt ny og har aldri vært montert. Prisen på en original AC Schnitzer takspoiler er fra 2700,- og oppover.. Denne er til salgs for kr 1200,- Spoileren kan ses/hentes i Kristiansand, evt. sendes i posten. Spørsmål -> stein@pixelit.no *** 100% AC Schnitzer look *** ** Passer kun e46 coupe ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320d Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Tror du denn passer min 4dør`s? Var fin den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Tror du denn passer min 4dør`s?Var fin den der! E46 coupe og sedan har litt forskjellig bue på bakruta, dvs. bakruta på sedan er litt mer buet. Denne passer derfor ikke helt bra på sedan. Dersom noen er interessert i en sedan-utgave er det mulig jeg kan få tak i en eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 kan du fikse en til sedan?? pris? åssen fester du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 kan du fikse en til sedan?? pris? åssen fester du den? Jeg har ingen sedan-spoiler her og nå, men i løpet av et par uker så får jeg faktisk to stykker. Den ene skal jeg bruke sjøl Den andre kan jeg selge til samme pris. Jeg kan huske på deg, og gi beskjed når jeg har fått den. Den kan enten limes fast (permanent) eller tapes fast (lettere å få den av ved en senere anledning). Jeg har en M3-lip spoiler på bagasjelokket som er festet med dobbeltsidig tape, og den sitter som sveiset på, selv etter uttallige høytrykksvasker. Ved bruk av f.eks hårføner skal det imidlertid være en mulig å løsne tapen. En passende bit tape følger med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Må bare rose deg 'Kilronan' for en meget fin annonse!! Tro om alle kunne solgt en gjenstand slik som deg. Info om hva den passer og pene bilder, som klart viser varens stand! -Meget bra- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke helt uinteressert i en slik til sedan jeg heller dersom du skulle få tak i ved en senere anledning, eller at de interesserte i denne tråden likevel ikke er interessert når det kommer til saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke helt uinteressert i en slik til sedan jeg heller dersom du skulle få tak i ved en senere anledning, eller at de interesserte i denne tråden likevel ikke er interessert når det kommer til saken. Du er notert! -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2005 Coupé-spoiler er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå