Ettertenning Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 snudde på den kjekke måten idag på en liten parkerings plass og det var ingen biler der! bare en liten sladd! purken kom og greier, ville beslaglegge førerkortet men eg fikk beholde det, men ville få anmeldelse på meg og evt bot på 3-4 tusen, og forenklet forelegg i posten sa det var greit! men eg skreiv ikkje under på noen ting, så eg tror kanskje det var skremsels proppaganda!! Syke jevler da, det er snakk om en uskyldig 180* i lav fart, og di truer med og beslaglegge førerkortet! evt 3000 i bot og eg blir anmeldt!! Fyfaen, og så sitter det folk utenfor pubben\i smuget og røyker vannis og skyter heroin, men det er mindre vikti,,, grr snakk om prioritering!
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Politiet har endel prioriterings problemer... Jeg skjønner ikke hvorfor det kan være så veldig farlig å drifte på en tom parkeringsplass. Eneste man kan skade er jo bilen sin
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Eller så kan du jo si som jeg gjør hver gang de stopper meg(hittil bare en gang) for å ligge brei: Herregud da... Jeg har bakhjuls trekk, det er glatt! Er ikke alltid så lett å holde bilen rett på veien! Funket der og da Han ble litt provosert men det gikk greit
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 den brukte jeg en gang når jeg kom skikkelig sidelengs gjennom en fin slakk høyresving og møtte politibilen. de snudde på flekken og kom etter og jeg sa bare att d var litt glatt så jeg fikk sleng. kunne jo ikke si no da.
Ettertenning Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Skrevet Mars 6, 2005 men det her var jo ikkje snakk om drifting da! syke jævler!! det blir jo bare rett og slett for dumt!
Frode H. Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Biler har ingen ting utpå fotballbaner å gjøre samme hvor mye snø eller is det måtte ligge oppå den, men det sier seg vel selv, eller? men det her var jo ikkje snakk om drifting da! Vel, ifølge din egen overskrift i denne tråden så er det naturlig å vinkle det inn på drifting. Forstår frustrasjonen din. Når det bare er snakk om en uskyldig 180 grader inne på en ensom parkeringsplass er det ikke lett å forstå prioriteringen til onkel blå. Litt av grunnen ligger nok i at du er veldig lett å ta i forhold til "andre" kriminelle. Siden du har bil har du sannsynligvis penger til å betale en eventuell bot også og da har de jo gjort en god jobb for kongeriket Norge.
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Det er vel kanskje ikke politiets feil, heller politikere og lovsystemet her til lands... Gjør du nok faenskap får du frikort fra politiet, mens den vanlige mennen på gata blir fengsla for å stjele en bugg på Rimi... Har personlig vert borti mye av dette. Når en bil jeg hadde ble stjålet, og jeg viste hvem det var, gjorde de ingenting! Noen uker senere kjørte han rundt på byen som om ikke noe hadde skjedd. Fyren har ikke lappen og er siktet for diverse narkotika lovbrudd og falskmynteri. Jeg kontaktet politiet og spurte om de ikke skulle kjøre ut å stoppe han? (han hadde jo ikke lappen!?) Nei... svarte de! Vi kjenner han fra før, sa de! "Det er ikke noen vits i å ta ham for noe mere, vi har så mye på han fra før" Enn å si noe sånnt? Må jo være noe galt da... Dette er bare ett eksempel på hva jeg har erfart (har flere på lager).... Etter min mening prioriterer politiet helt feil..
///M Skrevet Mars 7, 2005 Skrevet Mars 7, 2005 ja da ble jeg stoppet for en time tilbake, fuckerne prøvde å skremme meg, noe de halvveis klarte, de sier vi har vitner på at bilen din kjørte på gangfeltet og drev med grisekjøring,sledding osv, og at jeg skal høre nærmere fra dem.IDIOTS..vi ses .....fucker
Ettertenning Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Skrevet Mars 7, 2005 ja da ble jeg stoppet for en time tilbake, fuckerne prøvde å skremme meg, noe de halvveis klarte, de sier vi har vitner på at bilen din kjørte på gangfeltet og drev med grisekjøring,sledding osv, og at jeg skal høre nærmere fra dem.IDIOTS..vi ses .....fucker kjøre på gangfelt er da helt meiningsløst, og grisekjøring når det er glatt er også meinings løst! men det var jo mine synspunkter da!! P.s du skreiv vel ikkje under på noen ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå