johjoa Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Ja... nu er det klart, etter 1 og 1/2 halvt år med jobbing og sparing har jeg fått kjøpe meg den bilen jeg ville ha! Leonard var nettopp nede her slik at mamma kunne signere på overtagelsen. Så i morra når jeg er ferdig på skolen kl. 15.30 vil jeg ha mulighet til og kjøre heim på en bil som er registrer på mamma men jeg som har betalt. Her er noen bilder. Som jeg tok i sommer utfor småbåts havnen der jeg bor. Nå kan jeg glede meg til en epoke i livet mitt uten extra penger... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 318is? hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Gralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ja... det skulle jeg ha skreve... Det er en: BMW 320i Coupe 1992mod. KM 188 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Grattis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Gratulerer så mye! Det er en morsom bil du har kjøpt deg. Den skal du nok få mye kjøreglede ut av. Nå kan du oppdatere profilen din også. Så slipper vi å tro at mammas Saab er fremkomstmiddel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Gratulerer med en pen bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Gratulerer! Fin bil Stell godt med den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 sinnsykt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Neeeei !! Nu er jeg helt fortvilt, jeg har ikke bil lengre. Jeg kommer til å savne den noe så inn i h....shut your mouth. Men men johjoa tar godt vare på doningen, jeg får nok sikkert kjørte den en god del uansett. Og jeg antar jeg må bistå med litt hjelp når du skal ombygg den. Hvis gud har bil, så er det en BMW 320i E36. Det neste blir vel en av disse: Toyota MR2 mkII Nissan 200sx S13 BMW E36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 gratulerer med ny bil, hvor mye ga du for den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Grattis. Du har fått deg en fin bil me et stort potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg ga 65 000 for den da var om-reg inkludert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Gratulerer med pen bil pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå