krisib Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 hvor finner jeg lakk koden på bmw e28? hvor mange siffer er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 hvor finner jeg lakk koden på bmw e28? hvor mange siffer er det. Lakkoden står som regel på det ene støtdempertårnet i motorrommet. Å så kan du jo ta en titt på høyresiden her, der står det en link til fargekodene. Har du navnet på fargen, så kan du bare gå dit å finne koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 står en lapp på venstre støtdemper tårn i motorrommet... her står lakkkode. eks min bmw lakkkode 181/9..... da er lakkkoden 181 og 9 er nyanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 står en lapp på venstre støtdemper tårn i motorrommet... her står lakkkode. eks min bmw lakkkode 181/9..... da er lakkkoden 181 og 9 er nyanse. Å i tillegg så står det vel BMW Diamantswartz metallik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå