øyvind bp Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hei! Er det noen som kan si meg hvordan man tar av dørtrekket på en e34 88mod uten el ruter. Hva starter jeg med osv. Er det mye jobb? Det gjelder fører døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Nå har jeg 316i E36 (92) modell. men hos meg er det iaff, plast-nagler ifra dørtrekket og inn i selve døren. og det er noen skruer ved håndtaket, du må vel av med dekselet først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Du må skru ut alle skruene (i armlenet osv.) pluss vindussveiven (dra av dekselet på sveiven, så sitter det en torx-skrue inni der), så er det bare å begynne i en kant og få dratt plastnaglene ut av hullene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Du må skru ut alle skruene (i armlenet osv.) pluss vindussveiven (dra av dekselet på sveiven, så sitter det en torx-skrue inni der), så er det bare å begynne i en kant og få dratt plastnaglene ut av hullene... men hvor er skruene i armlenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 og hva skal man gjøre med speil joystcken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Du skal dra opp joysticken i armlenet, så skal det sitte en skrue bak den. Speilet tror jeg ikke du trenger å røre, men låseknoppen må du nok skru av om du skal ha det helt av. Du må også dra av kabelen til speiljusteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2005 Skal jeg bare ta tak med fingrene i joysticken og dra, eller skal jeg forsøke å vippe ut braketten som joysticken sitter i? Har ikke lyst å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Hos meg, var knoppen på joystikken bare å dra av (dra opp). Ellers må du skru ut låse-knoppen. (denne er bare å skru) Skal være en eller 2 skruer ved dørhandtaket, på innsiden av den "bøylen" hvor det er 2 plastpropper som sitter. disse må du dirke opp med et flatskrujern. Bak ligger de skjulte torx skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå