HenrikE30+ Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg liker plommerødt, gullfelger og gule lys (alle bilene mine skal få slikt etterhvert). Jeg måtte selvfølgelig sjekke om dette kledde E90en også. DET GJORDE DET Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg synes du er god med photoshop phet moddet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Den var knall, Henrik! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Her er forresten originalbilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Her er forresten originalbilen! Var absolutt råest den ps-modda versjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hmm. Vet ikke helt om jeg felgene og lyktene helt slik som det der, men fargen var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 såg sint ut den der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Eivind Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 blei tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 E90 har potensiale den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Det var vertfall en original vri.... Tror ikke jeg hadde kjøpt den slik, men kuuul var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Den var skamkul men lyktene falt ikkje helt i min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 modifisering var dritkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Er det noen steder man kan laste ned photoshop gratis eller e det å be om diamant gratis??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Er det et dyrt program å kjøpe. Ser veldig gøyt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Har photoshop jeg oxo... Har ikke betalt for det ( ) Men det er som Gunnar sier, vanskelig å sette seg inn i. Jeg forstår vertfall ikke bæra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå