DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har en 92' e36 med den største kjørekomputeren, det jeg lurer på er hva 'Memo'-knappen på kjørekomputeren brukes til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 er ikke den for og stille in klokken som alarm da vanligvis: ) er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har prøvd å trykke på den og da kommer det bare et tegn på displayet akkurat som jeg har stilt alarmen men har aldri ringt eller gitt lyd fra seg...?? Men har ikkje peiling på hvordan man stiller den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Som alltid, instruksjonsbok er en fin ting... Dersom bilen er bruktimportert så blekka er på et uforståelig språk, eller instruksjonsboka er borte så koster det ikke mer enn ca 150,- for en ny fra BMW-forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå