Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har satt vinterdekk på sommerfelgene, og kjøpt meg nye sommerfelger med dekk, så jeg har nå et sett med dekk av merket Kelly Charger i 205/55-16" til overs. Såvidt jeg har funnet ut er dette dekk produsert av Goodyear. Mønsterdybden er ca. 4mm. Et par av dekkene er mer slitt på den ene kanten. Prisantydning 1200,-. Åpen for bud. Dekkene befinner seg i Vestfold, mellom Tønsberg og Horten (4-5 mil sør for Drammen). Alle dekkene: Closeup på mønsteret på alle fire: Det ene litt skjevslitte dekket: Beklager den dårlige bildekvaliteten - mobiltelefon og dårlig lys går ikke så bra sammen. PM, mail gr@eternia.no eller mob 913 00 261. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Har du prøvd disse dekkene? var det bås? eller ok? meget bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 De satt på bilen da jeg kjøpte den, så jeg brukte de vel et par måneders tid. Både bilen og biltypen (E34) var da helt ny for meg, og den var ikke i veldig god stand, så jeg kjørte ikke noe veldig hardt med de, men mine erfaringer er som følger: Våt asfalt: Virket litt glatte, lett å fremprovosere sladd i rundkjøringer, men rompa kom kontrollert og gav ingen store overraskelser. Tørr asfalt: Tror aldri jeg kjørte så hardt at de slapp sideveis på tørr asfalt... Ellers kan jeg si at gummien virket ganske hard da jeg var oppe og titta på de i stad, så de er kanskje bra til banekjøring? Eventuelt fine for noen som bare trenger billige til-fra jobb/skole-dekk i en sesong eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå