Peoplez Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jaja, da rullet 318ti`en nettop ut av garasjen. snufse snufse solgte den til en 17`åring... fikk 95.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva blir neste bil da, noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Offf.....trist å høre hvorfor solgte du den? Er det ny bil på gang kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Føler med deg! Det er så trist når de forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Ja tro meg, det er veldig trist, jeg savner min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 95 000,- var ikke det mye for bilen..?? har ikke peil på hvordan den er... mn nå har du penger til ny.. flott det.. kjøp en e30 da!! hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 95 000,- var ikke det mye for bilen..?? har ikke peil på hvordan den er... mn nå har du penger til ny.. flott det.. kjøp en e30 da!!hehe!! Jeg ga 90 000,- for min... strøken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Aguilera skrev:Jeg ga 90 000,- for min... strøken da men så var vel det kanskje for en stund siden.. pluss det er bedre å gi litt for en strøken bil enn gi lite for en billig bil du vil ha klatt med... så lurt d.. trur eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Aguilera skrev:Jeg ga 90 000,- for min... strøken da men så var vel det kanskje for en stund siden.. pluss det er bedre å gi litt for en strøken bil enn gi lite for en billig bil du vil ha klatt med... så lurt d.. trur eg.. Ett år og 4 mnd siden...ikke så veldig lenge siden det! Men sant det du sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå