BUG Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Er ute etter Hella hovedlykter til e36 coupe. Noen som vet hvem som forhandler de til en "billig" penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hør med Svein Erik på Styling Tech da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 aner jeg et svar litt i egen interesse eller? men takker for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Ring rett til Hellanor, eller ta å hør på bilmatriell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva med de nye "helglasslyktene" som er kommet? Jeg har slike..er ikke Hella sine men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har et slikt sett liggende nå...men de skal sendes "hjem". Passet dårlig og dugget etter ca en time!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Feite lykte d dær ja, har ikke sett sånn helglass lykter montert før. Har du bilde av din? Hadde hellalykter på min, Va råstili!! Va først i tromsø, men d e kommet mange med sånne no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Feite lykte d dær ja, har ikke sett sånn helglass lykter montert før. Har du bilde av din? Se linken i signaturen hans. F.eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 e litt seint no, ser ikkje helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 meier1980 Hvor kjøpte du dine? merke? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 mente john h...enig er litt sent :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Kjøpte mine fra Bilmatriell i Tromsø, hella forhandler. Var Hella sine Celis lykter, (crome innsats med Hvite ringer). Er over ett år siden men mener de kostet 3500,- Fikk god pris da jeg jobber som bilmekanikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 men nyttig svar det og! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Er ute etter Hella hovedlykter til e36 coupe. Noen som vet hvem som forhandler de til en "billig" penge? Er det slike facelift lykter du mener? GS selger til 3600,- +mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hva med de nye "helglasslyktene" som er kommet? Jeg har slike..er ikke Hella sine men.. Hvor kjøpte du dine og hvor mye måtte du betale?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå