Gå til innhold

Potter på E46, hva syns dere?


 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig Frode! Anne er neppe en grusomt kjedelig og konservativ gammel kjerring! :)

TAS: Den Alpinaen var flott!

E46 med doble rør på hver side:

efter_6.jpg

Tidligere hadde Schmiedmann bilde av E46 med et ovalt rør på hver side, dette var også meget pent å se til, men det ser ikke ut til at det ligger på serveren lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kler bilen ! er ikke tvil om annet...

Men de vil broooome godt når du kjører. Har du svak motor og gir gass, kommer det til og bli total latter bombe ! da brommer det ekstremt mørkt i laaaaaang tid, uten at bilen ser ut som går fram over..

Skal du ha ha to potter på hver side av bilen, børr du ha 200 gamp som døtter de over brooooom stadige og opp til der det hviner rimelig raskt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Personlig synes jeg det ser veldig bra ut med to potter.. Gå for det og få noen som ikke "alle andre" har. Ser etter min mening utrolig mye bedre ut enn en enkel liten dings, og rent desingmessig retter det opp litt i at bmwen er smalnet i bunn..

Jeg hadde kjørt med doble potter hvis jeg hadde synes det så pent ut selv om det hadde vært på en tråbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du egentlig om Den E60'n jeg la ut da? den med 4 rør? syntes det så ganske så fett ut jeg, men hva syntes du hvis du skal være helt 100% ærlig?

Syntes det var skamrått, men er jo litt jalla hvis det er på en 316i da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire utblås på en fire-sylindret 316i blir i meste laget. Jeg ville gått for to normal-størrelse krom-rør på den ene siden. Skal du ha noe mer bør resten av bilens styling også stå i stil (som i eksemplene under). Og da blir det dyrt.

CS30_ass.jpg

bimmerfest_69.jpg

jonathan6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du egentlig om Den E60'n jeg la ut da? den med 4 rør? syntes det så ganske så fett ut jeg, men hva syntes du hvis du skal være helt 100% ærlig?

Syntes det var skamrått, men er jo litt jalla hvis det er på en 316i da.. :P

Hvorfor blir det mer jalla på en 316 enn på en 330? Ser helt likt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du egentlig om Den E60'n jeg la ut da? den med 4 rør? syntes det så ganske så fett ut jeg, men hva syntes du hvis du skal være helt 100% ærlig?

Syntes det var skamrått, men er jo litt jalla hvis det er på en 316i da.. :P

Hvorfor blir det mer jalla på en 316 enn på en 330? Ser helt likt ut..

En 316i med skiltet på bakluka, 15" stålfelger med hjulkapsler, standard fjæring, standard fangere, orange blinklys og 4 eksosrør ser opplagt ganske jalla ut.

En senket 316i med M-tech/M3 fangere, M3 speil, sideskjørt, 18" hjul ser ganske sikkert villt ut, Men hvem gidder å legge så mye penger i en 316i? For meg blir det som å kjøpe Lambo body-kit til en MR2.

StanStewart2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det lambokittet ville det i såfall vært den eneste mr2 en jeg hadde likt.. :)

Jeg har en litt annen oppfatning av hva som er bortkastet eller ikke.. Hva er vitsen med en m3 hvis den blir bygget sikkelig om og ikke lenger kan brukes til å kjøre hardt med..?? Ville vel egentlig syens at det ville vært mer hensiktsmessig å brukt en 316 da.. Men nok om det.. Har aldri helt skjønt meg på motorhysteriet og sleeper look..

Min oppfatning er at dobbeleksos er kult uavhengig av hvilken motor som sitter i den, men det er ett godt poeng at bilen ellers bør følges opp for å holde stilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...