Gå til innhold

1 serie som sedan/coupe?


Loke
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om 1 serien kommer som sedan eller coupe i den nærmeste fremtid?

Den er jo skikkelig fet, men er ikke noe særlig fan av den "hekken" må jeg si.. :roll:

Eneste bildet jeg har sett som tyder på noe slikt er dette, men kan jo være fake??

bmwone14cd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"søk i forumet" ja, den har jeg ikke sett før nå. Kun vært her 1 mnd ca :lol:

Men synes det kun er spekulasjoner og "snik" bilder. :? Skulle likt å sett noen offisielle bilder av sedanen f.eks, men det har vel ikke blitt gitt ut enda da :( f.. så tolmodig man må være ass :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja. dette er bra!

Med litt andre lykter bak så tror jeg at jeg kunne blitt ganske glad i den sedanen egentlig tror jeg.. (må jo nesten vente til jeg får sett den i "real life" først da)

Jeg kom over 2 serie(?) bilde selv når jeg tittet litt rundt..

Det som sto var:

The new 2 series is the coupe version of the 1 series coming out soon in Europe and Japan. BMW is apparently switching their naming conventions around, and have even numbered series models being the coupe versions (2 series, the new 4 series coming out soon, and the 6 series), while the odd number models have 4 doors. Finally some rhyme to their reason ;)

m2.gif

m2small.gif

Den så jo skikkelig fet ut! :D

Her er linken til den tråden: http://phark.typepad.com/phark/2004/04/2005_bmw_2_seri.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den likner veldig ja.. Det er sikkert bare en 1 serie coupe med andre baklykter.. (photoshopet)

Mye forskjellige bilder der ute, men greit for å få en slags formening om noe i nærheten av hva som kommer :)

Håper ikke alle de andre mod får de samme baklyktene som den vi har i dag, det er det eneste jeg ikke liker på dagens 1 serie, resten ser jo veldig bra ut.. + at jeg leste i Auto motor & sport at det var omtrent samme kjørefølelsen som de fikk første gang de testet den gamle 3 serien!!

Det hørtes jo veldig bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det bli noe i nærheten av den 2-serien kan det nok hende at jeg kommer til å forelske meg og begå en smule utroskap mot min nåværende :P . Har innført en tradisjon om å kjøpe biler til meg selv når jeg fyller runde år, så kanskje kommer denne helt passelig til det inntreffer neste gang. Den som lever får se...

(Ting kan tyde på at det blir låve i stedet for bil på 50-årsdagen :roll: ...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...