Gå til innhold

hjelp!! (dempere)


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt senkesett te bilen min men på de nye fjærbeina foran er det ikke feste til pendelstget!!!???? noen her som har vært borti dette el vet hva det kommer av? har dobbeltsjekket at jeg har fått riktig!! :x

Du har garantert 100% fått feil. Bilen din er nok en 91-92 modell som var de eneste med stabstagfeste på dempere. Senere modeller harfestet på bærearmen utenom M3, men de passer ikke til en 320 uansett.

Vanskelig å få tak i fullt sett til de første E36-ene dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er 91 mod ja, det sa jeg te de jeg bestilte fra å! Og i katalogen står det at de passer til e36 fra 9/91- 5/92 Min er fra 6/91 men trudde ikke det hadde no å si? Går det ikke ann å sveise over det pendelstag festet fra org.dempern over på den nye dempern uten? :evil::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er 91 mod ja, det sa jeg te de jeg bestilte fra å! Og i katalogen står det at de passer til e36 fra 9/91- 5/92 Min er fra 6/91 men trudde ikke det hadde no å si? Går det ikke ann å sveise over det pendelstag festet fra org.dempern over på den nye dempern uten? :evil::(

Du kan jo kjøpe brukte bærearmer fra en nyere E36 og bytte disse sammen med stabstag og stabilisatorer. Sveise på gassdempere står for meg som noe risikabelt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde ikke tenkt å sveise uten videre på dempern for det har jeg vært borti før!poff... IKKE å anbelfale! :lecture: er så typisk der her...har bestlit senkesette fra tyskland ¨så det er no dritt å sende tilbake men...vet du om bærearmer + evt. andre ting jeg trenger passer rett over fra nyere e36 på min 91mod? No peil på pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du om bærearmer + evt. andre ting jeg trenger passer rett over fra nyere e36 på min 91mod? No peil på pris?

Bærearmer fra nyere E36 passer rett på. Men du må ha stabilisatorstaget samt stabilisatoren også. Så kan du jo bytte til tykkere stabilisator også :) Pris kan jeg på nye deler, men du vil vel gå for brukte? Nytt koster det deg rundt 4500,- for to bærearmer med stabstag samt stabilisator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...