Peoplez Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Visst det svetter minimalt på bunnpakning på bunnpanna... er det helt greit eller er det fare på ferde? svetting på girkasse, helt bakerst på girkassen... NB! ingen lekkasjer, kun LITT svetting.... "ka du trur" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Det er normalt at den svetter litt, gjør min også det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 oljelekk fra bak kant av girkasse er et kjent problem, byttes tetteringen ut går det ikke lenge før du har samme problemet. Litt olje gjør ingenting, så lenge du er klar over det. bare husk å sjekke vær gang det byttes olje på motor om lekk er større. starter det å dryppe olje er det på tide med en ny pakning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Min svetter også, men ser du at det kommer oljedråper ville jeg gjort noe med det, det er trossalt ikke mer enn ca 1 liter olje på girkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå