Gå til innhold

Bomring!


gassapaa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, kjører gjennom 2 bommer daglig i stavanger...den ene er lett å "snike" seg gjennom ved å ta en lovlig snarvei gjennom et område,

men den andre er litt verre å ta lovlig, det er et langt strekk med sikt flere hundre meter framover....det jeg lurer på....om jeg skifter fil, noe jeg har gjort den siste uken....vil det da bli tatt opp på video??? Om noen er kjent i stavanger, sandnes, sola så snakker jeg om bommen ved golfbanen på sola...er det trygt å skifte fil, altså at jeg ikke får en bot i posten plutselig?

Den lovlige snarveien, er gjennom travbanen, ta til venstre og ikke kjør rett fram mot forbudt for kjøretøy skiltet...da er det lovlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg den bommen der, men det er jo veldig vanlig med overvåking med video i begge kjøre retninger.

Er jo ganske mange som har tenkt på det å bytte fil før......

Så sansynligheten for et lite brev til deg er nok ganske stor......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være krass, men dra til helvete med filskiftinga der! Jeg svinger svært ofte ut på veien fra "golfbanen" der, og når jeg svinger ut med min ganske store pickup med 2 tonn på kroken så ska jeg klemme fjertebmw'en din så flat at du må lirkes ut med kakespade.

Jeg forventer ikke at noen kommer på feil side av en dobbel sperrelinje fra høyre når jeg svinger ut på en vei mot høyre, og konsentrerer meg mot venstre.

Er du virkelig villig til å DØ for å spare 6 kroner?

(eller mener du kanskje utenfor gjennvinningsanlegget`? da bli spørsmålet om du er villig til å ta en bot for kryssing av sperrelinje, noe som koster ganske mange dager med bompasseringer)

((var det noen som våknet før 5 idag morges tro?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bor på sola ! Jeg vett vilken bom du tenker på. Har kjørt på den siden et par ganger. Det er ikke kamera på den bomstasjonen me golf sletta

Kjenner en som har kjørt i venstre filla der i 2 ÅR ..

Det er vell Ca 210 Arbeidsdager i 1 år. og med 13kr ver vei, hver dag. Blir det Ca 2730Kr + -. på 1 år.

Det er Årsavgifta det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...