CeeKay Skrevet Mars 11, 2005 Skrevet Mars 11, 2005 Lurte på om det ikke hadde vært mulig å få opprettet et eget prosjekt forum her inne...? Slik at de som holder på med større prosjekter eller lignende kan poste info, bilder...osv... der. Ofte litt gøy å følge med på da... Bare et lite forslag fra meg.............
Gunnar Skrevet Mars 11, 2005 Skrevet Mars 11, 2005 Ikke så dumt det, men det er jo bare å poste prosjekter i de vanlige kategoriene. Det har ikke akkurat vært overflod av slikt, så jeg vet ikke om det er nødvendig med en egen kategori for det. Er litt motstander av å dele for mye opp...
R Andersen Skrevet Mars 11, 2005 Skrevet Mars 11, 2005 ja, til en prosjekttråd!! det er det eneste som mangler på denne siden! morsomt å kunne følge med på diverse prosjekt. og hvis du (Gunnar) ikke vil dele for mye opp, så er det jo bare å erstatte stereodelen med en prosjekttråd.. er vel ingen som er int. i stereo her vel...?
Divine Skrevet Mars 11, 2005 Skrevet Mars 11, 2005 he he he... når du sier det, har jeg fakktisk aldri brukt/tittet på den en gang!
Gunnar Skrevet Mars 11, 2005 Skrevet Mars 11, 2005 Jeg tror det vil ta en stund før det dukker opp 139 tråder og 1200 innlegg i en prosjektkategori. Synes da prosjekter passer inn under showcase?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå