Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 nå har jeg vært på reitan bil og sett nye e90 og tatt noen bilder... kommer senere. nå skal jeg i gjensidige og høre på forsikring på e46 m3. fy faen får en rå bil. skulle vært noe kvikkere men detta var sayco. den var rimelig frisk ass. så d spørs om d blir innkjøp av en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 Så var d gjordt. 22år 50%bonus fullkasko 8000km leiebil 16000 i åre. faktisk billigere enn e30 325i 86 mod ha ha ha. spørs om d er bare og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 16.000,- i året på E46 M3?! Schteike mann, hvordan får du til det der? Og har du tenkt å handle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Løp og kjøp :D De der er snaxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Ganske lav kjørelengde. Det kutter prisen en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 E46 m3 er billige å forsikre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Har du $$$$$$$ til en E46 M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 16000 i året! det var billig..skal du kjøpe? Sjefstøff bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 lurer sterkt på og kjøpe enkli. har ikke lakt d frem for dama da familievenlig de der da. he he. plass til 5 og greier. ble overasket hvor billig d var ja enkli. trodde på 40000 jeg men d er vel få skadde i norge. satt bare på med den i dag da men kommer nok til og forlange en prøvetur før jeg kjøper vist d blir til d. er en til som har lakt inn bud da så d får jo vise seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 Va synest dere?? greit og vite hva andre mener og. synest egentlig den var ganske pen som rød jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Den er fin i rød ja, men masse finere i virkeligheten! møtte den i byen igår... prøveskilt og ei blondine bak rattet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 Den er fin i rød ja, men masse finere i virkeligheten! møtte den i byen igår... prøveskilt og ei blondine bak rattet ... hmmm ikje bra. vil ha na i sakje nåkka om noen andre her rundt som var int i dag så d var sikkert dama til ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Har selger sagt noe om hva som er gjort med denne bilen? Tar jeg ikke feil så har denne gått i Haugesund og jeg har bare sett/hørt negative ting om den. Så vidt jeg har forstått har det blitt skiftet div. i drivverket på den og tidligere eier er av typen som gir flat pedal med en gang han slipper tenningsnøkkelen. Så bilen ofte men har aldri sett den ren.. Han som hadde den før har kjøpt seg en 645 nå. Er frontfangeren omlakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Va synest dere?? greit og vite hva andre mener og. synest egentlig den var ganske pen som rød jeg. Hei Pen bil......husk at denne har vært annonsert svært lenge(tror over 6mnd)....har hørt at den er svært hardt kjørt......men det finner du selv best ut av.... Personlig ville jeg hatt bil med soltak....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hei ja. ja jeg har sett d. den er vel noe billigere og nå da og uten smg kasse. synest d var greit me manuell jeg. har ikke sett så veldig veldig nøye på den men den har noen små bulker og slikt. takker for info vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå