pmkweb Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Da det nærmer seg sommeren. og jeg ble brutalt påminnet om at mine kjæreste felger(kun 1 sesong gammle) ble brutalt traspet i stykker av min elskede mor, som ikke hadde sin egen bil fordi min bror klarte å kondemnere den i en fjellvegg. ...det vasje meg med andre ord Dåkkar vet, sånn de blir i kanten når noe prøver å trimme forthauet! Riper og spor i ytterste ringen Enniveis. går det ann å få fikset felger noen steder? noen som vet? ca. pris? hassje kasj til å kjøpe nye Bergen/Hordaland området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Går jo alltids ann å bare sende den/de på glassblåsing og lakkering. Jeg betalte 1500 for glassblåsing og lakkering av 4felger for ett par år siden. Gode som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 http://www.felgservice.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 du kan ringe til felgspesialisten i Olsvik. Viss ikkje han kan gjøre det kan han henvende deg til en som kan. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå