520d Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 M5 felger 17" med dekk til salgs på smartclub, og dekkets merke er i samarbeid med Good Year det koster som en pakke 8.000kr Er det en bra pris? Jeg er nødt til å kjøpe felger til sommerdekka...det er Kapsler og dekk, må også kjøpes, så er det noen som har noe liggenes eller noe som skal selges? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 åja hehe... faen innlegget ditt ble slettet ikke vet jeg åssen jeg greide det Men er 8.000kr bra pris eller? jeg vet ikke hvor mye en sånn felg koster c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Hvis det er M5 kopi felger du snakker om som blir solgt på smartclub..... Kan du sjekke eiker motorshop.. http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1221 BMW M5-look Spesial felg til BMW, levers med bilmerke emblem 7,5/8*17" 5*120 ET20 pris 998,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 Men en ting Er Kumho bra dekk????? har det på vinterdekka? aldri hørt merken før....han jeg kjøpte bilen av sa at BMW bruker Kumho som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Tror neppe smartclub selger originale BMW M5 felger... De er nok litt dyrere tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 Tror neppe smartclub selger originale BMW M5 felger... De er nok litt dyrere tror jeg... Den pakken som du sa kostet jo 9.300 ca da og den på smartclub kostet 8.000kr så jeg vet ikke....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Tror neppe smartclub selger originale BMW M5 felger... De er nok litt dyrere tror jeg... Den pakken som du sa kostet jo 9.300 ca da og den på smartclub kostet 8.000kr så jeg vet ikke....... Dette har jeg sagt... Hvis det er M5 kopi felger du snakker om som blir solgt på smartclub..... Kan du sjekke eiker motorshop..http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1221 BMW M5-look Spesial felg til BMW, levers med bilmerke emblem 7,5/8*17" 5*120 ET20 pris 998,- 998,- pr stk for 17" felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 kumho er no jekla piss. d er lettslitte dekk og er egentli bare brukenes til svins dekk for de sitter ikke på veien i hele tatt. værtfall dem du får med felgpakkene. tror du kan betale litt ekstra og få kumho´s racing serie. disse skal være bedre men jeg har aldri prøvd d. holder meg litt tilbake for og tro att kumho har noe bra dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 de felgene de selger på gs er også noe kopi greier. kvaliteten har blitt bedre med tiden men før var den skrøpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 okey sorry Guys.....det ble litt mye her c! Kjell Rune: Han idioten skulle sikkert spare penger, han hadde kjøpt helt nye vinterdekk, også han kjøpte faenma 195/55/15 men standard skal jo være 205/55/15 så der sparte han sikkert også...faen sånne folk ass...! kjøper en bil for en sånn pris....oooh omfg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 kumho er no jekla piss. d er lettslitte dekk og er egentli bare brukenes til svins dekk for de sitter ikke på veien i hele tatt. værtfall dem du får med felgpakkene. tror du kan betale litt ekstra og få kumho´s racing serie. disse skal være bedre men jeg har aldri prøvd d. holder meg litt tilbake for og tro att kumho har noe bra dekk. http://www.kumho-euro.com/ Ecsta V70A voted best trackday tyre by Auto Bild - February '05 Mulig billig dekka er piss, det er vel de fleste billige dekk.... Men kuhmo kan de oxo.. Til 520d: Fant en pris på originale: 8" x 18" Genuine BMW E39 M5 wheels with 235/40/18 Pirelli P Zero Rosso til $3259.95 Det gir vel en pris på ca 19,792.13,- NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 kumho er no jekla piss. d er lettslitte dekk og er egentli bare brukenes til svins dekk for de sitter ikke på veien i hele tatt. værtfall dem du får med felgpakkene. tror du kan betale litt ekstra og få kumho´s racing serie. disse skal være bedre men jeg har aldri prøvd d. holder meg litt tilbake for og tro att kumho har noe bra dekk. http://www.kumho-euro.com/ Ecsta V70A voted best trackday tyre by Auto Bild - February '05 Mulig billig dekka er piss, det er vel de fleste billige dekk.... Men kuhmo kan de oxo.. Til 520d: Fant en pris på originale: 8" x 18" Genuine BMW E39 M5 wheels with 235/40/18 Pirelli P Zero Rosso til $3259.95 Det gir vel en pris på ca 19,792.13,- NOK Jeg har IKKE SÅ MYE PENGER! hehehe rått å betale 20 lapper for dekk og felg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Originalt BMW koster flesk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 he he kanskje d. men de racing dekke er jo pokker så dyre igjend da. kjøper heller dunlop sp 9000. d er værstin dekk d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 he he kanskje d. men de racing dekke er jo pokker så dyre igjend da. kjøper heller dunlop sp 9000. d er værstin dekk d. Hadde SP 9000 dekk på beemeren min jeg oxo... Bra de, men de slapp til slutt de oxo.. Men kjører enn som "normale" folk så holder vel billigere dekk bra de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå