Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Nå skal jeg ut og kjøre alpina b7 jeg. dette blir gøy.har stått i garasjen og ventet hele vinteren den nå stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 jeg kjønner ingenting av det derre b7 greiene jeg men jeg vet hva alpina er! kan jeg sitte på eller hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 Detta er en 6 serie som har fått alpinas kozlige bahandling. 517 dokumenterte hester ass. frisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 http://www.midtnorskgatebil.com/Rep_09_ ... Alpina.php her står d litt om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Hmmm.... Må ikke miste lappen nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 er det der din bi?? fifaen så hissig!! lag en film av den bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 d er ikke min nei. d er en kompis av meg som har den. kjøpte den sammtidig som jeg kjøpe warsteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 okey...fett! Lykke til da.....håper vi ser deg på forumet igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 he he. ja d var d. synd vi ikke fikk laga film med m3´n og den der. var planlakt men være rakk ikke til blir vel en liten filmsnutt av denne og snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå