BMW_JP Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Hei. Hvordan monterer jeg denne vinga på min e36 compact 97 modell. Holder det å lime? Sikaflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Følger det ikke med noen form for skruer eller bruksanvisning? tror det skal skrues fast/evt. kombineres med sikaflex..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 Har ikke kjøpt den. Bare lurte hva andre gjør? Kan fort bli rust når jeg må borre og skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Denne vingen, som alle vinger, må du borre og skru fast ja. Du har jo så klart på igjen noe grunning og lakk der du borrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Å så kan du fylle hullene med techtyl før du setter i skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå