krisroen Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Noen som har erfaring med montering av en slik? (Rieger) Vanskelig? Skal lakke den (317 Orient Blue) noen som vet ca. priser på slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Det er ikke vanskelig. Den er bare å lime på. Har på lim rundt på vinduslista og bare legge litt press på spoiler'n til limet har tørket. Voila. Har ikke gjort det på e34 men på en e36 for noen år siden. Regner med at det ikke er verre på en e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Er ikke vanskelig nei, har montert et par stk på E36, og skal montere på min egen E34 til våren.. Eneste du må passe på på Riegerutgaven er passformen..det kan hende du må tilpasse kantene og/eller hjørnene litt..prøv på før lakkering (seff). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 Har ikke kjøpt enda da.. Ser at GS har en fra Seidl også, er denne å anbefale fremfor Rieger sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Har ikke kjøpt enda da.. Ser at GS har en fra Seidl også, er denne å anbefale fremfor Rieger sin? Det tror jeg går for det samme..men kanskje noen vet bedre..? EDIT: Snakka med Svein Erik på Styling Tech nå, og han sa at passformen på Seidl og Rieger var noenlunde likedan, men Seidlspoilern var i glassfiber, mot Riegers Abs-plast..bedre med plast visstnok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Har AC snitzer på min E36, å den har perfekt passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 Litt gammel tråd men.. fikk bakrutespoileren i dag.. passformen var perfekt.. bare å lime rett på etter lakkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Passer bra min også. Ikke fått limt på enda. Venter på høye nok temperaturer til å lakkere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå