Ormen Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Heisann! Jeg tenkte at det hadde vært fett med en rass-E36, skikkelig shabby, men totalt blodtrimma, for eksempel landets verste 318is M42 med en 7800rpm chip, de-kat, strippet for alt interiør, og med 5.35 diff og motoren og girkassen sveisa fast til karosseriet... Hvor lenge hadde den holdt tror dere? hadde vært noe å kjøre rundt med.. hehehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Ser du har en god plan der! Å sveise fast motor og gear blir nok prikken over i'en på en slik bil. Ingen andre som har noe liknende iallefall. Jeg ville sveiset fast for og bakstilling også med det samme. Da hadde den nok blitt et råskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Jeg har mest tro på å sveise fast rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Hmm.... prøv å sveise fast hjula også du, så topper du iskaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Sveis igjenn dørene du... gjøres helst innenifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Blir jo helt sveiseblind av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Sveis igjen gassen helt i bånn da ordner det seg c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå