gassapaa Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Føler at bilen min har blitt mattere i lakken. Har seg sånn at på torsdag brant bilen på siden av min opp, og når den skulle slukkes ble bilen min dekket av et støvlag med pulver. Dette var inne, jeg kjørte hjem og overnatten regnet det også...jeg vett ikke hvor sterkt dette pulveret er, men kan det ha ødelagt lakken?? Itilfelle , kan jeg vell kreve å få erstattet skadene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 prøv å få fiksa det selv! vask bilen skikkelig med avfetting og alt det der... etterpå kan du smøre noe lakkrens på den... Autoglym har mange fine produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Ta kontakt med den andre bilens eier/forsikringsselskap, å få et profesjonelt bilpleiefirma til å ta en lakkrens/ polering av bilen. Hvis ikke dette hjelper, så må den nok lakkeres. Noe som forsikringsselskapet til den andre bilen selfølgeligt må betale (dette gjelder også lakkrensen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Pulveret brannvesenet bruker ødelegger virkelig lakken på bilen din. Snakk med brannvesenet. Jeg mener at brannvesenet vanligvis pleier å si i fra om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå