Blade Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Har lagd meg et lite budsjett til bimmern, og har sjekket ut priser, mest fra GS Bildeler og M Technik. Men her en dag kom jeg over Koed (-->), og de knuser jo de norske prisene!! Men det ligger vel i Danmark... Så spørsmålet blir: hvor mye koster det egentlig å handl alt av utstyr fra Danmark, med tanke toll og slikt? Noen med erfaring om dette?? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Er ikke toll på bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Seriøst? hva med momsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg har handlet en del fra koed og er veldig fornøyd med di De eneste du betaler er norsk moms. Det løner seg å mommse delene inn selv, https://fortolling.toll.no/Tvinn-Internett Årn dette noen dager før du bestiler delene så går de mye kjapere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Tøøøøøft.... Men da går det jo ann da!! Takk for svar folkens..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 varer med verdi over NOK 1000,- må fortolles og registreres særskilt på grunn av handelsstatistikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Betalte bare moms på varer over tusen og jeg, tok bare litt lengre tid posten brukte ei uke på å fortole de, men bilig blei de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Har liten erfaring med utenlandskjøp... Bestillte meg et K&N 57i kladluftskit fra www.motornord.se i sverige... Kostet vel 940 ca i svenske og det ble til slutt kostende ca 1400NOK etter alle avgifter og porto o.l ble betalt. (ble bestillt på oppkrav dette da, ikke forhåndsbetalt).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Bildeler er tollfrie, men du betaler moms av varebeløpet+frakten på varene. Å så må du huske at kronekursen i danmark er lavere. Så til slutt så sparer du vel en 100 lapp eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tror du må handle mye for at det skal svare seg. Jeg kjøpte baklyktene mine der. De kostet under 900,- men kom på over 1400,- før de dukket opp i posten min. Jeg sparte nok litt dengang i forhold til å kjøpe her i Norge men ikke så mye som jeg hadde sett for meg. Det tok også unormalt lang tid. Tror det gikk nesten 2 uker. Pakken kom forholdsvis fort til Norge, så stoppet det på en måte opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå