jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg har kjøpt noen brukte e46 M3 felger,men på den ene holder krummen på å flasse av.hva kan gjøres med dette? kan du kjøpe en spray med krum på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Du får kromspray, men tviler litt på at det blir veldig bra å bare lakke den ene. Du skal jo tross alt helst ha det likt på alle felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 det er bare litt som er borte,så jeg tenkte å bare spraye på den flekken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Ok. Vel, de har kromspray på Biltema til 30-40,-, men jeg garanterer ikke for resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 hehe,ja jeg får prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 kan garantera at resultatet blir stygt... kromsprayen til biltema er mer sølvspray... så det blir nok ikke perfekt, men kanskej greit nok for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå