gassapaa Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Bilen rister som et helvette i over 150 km/t....ratte rister, hele dashbordet rister.....kan grunnen være at de nye felgene jeg har satt på bak ikke er balanserte....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 ja, antagligvis... Hvertfall om ristingen ikke var der før du satt på de nye felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Svaret er ja. Er du sikker på at det er lurt å kjøre i 150kmt med de dekkene? Jeg sa det var _helt_ elendige dekk når du kjøpte dem. For de som var på reve og så min bil i fjor, så er det disse dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 ja, antagligvis... Hvertfall om ristingen ikke var der før du satt på de nye felgene Satt på de nye felgene etter jeg fikk sladd på bilen og traff en kate stein med ganske stor kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Og de nye felgene er kjemisk fri for avbalanseringslodd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Det er ikke de felgene du har settet på eller de dekka det er feil med! Når et dekk ikke er balansert, merker du risting på rattet bare i mellom 70 - ca. 100km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee;) hyperaktiv? superaktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det var et dumt kvinnemenneske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 o k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 det kan faktisk være bærekulene også, og da er det SLITENE, men mest sannsynligvis så er det felgene som ikke er bra nok avbalansert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Svaret er ja. Er du sikker på at det er lurt å kjøre i 150kmt med de dekkene? Jeg sa det var _helt_ elendige dekk når du kjøpte dem. For de som var på reve og så min bil i fjor, så er det disse dekkene Dekkene er elendige(underholdene) ja....her en dagen slapp de når jeg kjørte vanlig i en rundkjøring ...men rett fram burde de holde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Ristingen kommer vel kanskje av at en av senterringene enda sitter på?da rister det hvertfall som et helvette!!! Eller at dekkene ikke er avbalansert... Kom deg til en dekksjappe, og de fixer det på null komma nix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Sand i felgene, typisk årsak til risting på denne årstiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Eller snø/is i felgene! Eller urunde felger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå