jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg har en e36 320,som jeg har kjøpt m3 front til.når dette skal monteres,må jeg ha masse saker og ting selv,eller fester du den bare med det orginale opphenget til orginalfronten? nå jeg kjøpe skruer selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tror det skal holde å bruke det du har. Jeg kan ikke huske å ha kjøpt skruer selv ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 http://www.e36coupe.com/technical/e36_% ... nstall.pdf Et par tips her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 hm,interesant,og nyttig,men jeg har ikke med de luftekanalene som går til bremsene.kan de orginale benyttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Tror du trenger de som er beregnet på M3 fangeren. Mangler slike selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 hm,interesant,og nyttig,men jeg har ikke med de luftekanalene som går til bremsene.kan de orginale benyttes? De orginale passer ikke. Du må også ha noen andre festebrakketter til til grøfteløysene viss du har det... Koster tilsammen en slikk og ingenting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 kjøpte m3 fronten min fra gsbildeler. Trengte ikke noen andre holdere til grøftelysa, men jeg tok og limte de fast da jeg akkurat ikke fikk plass til skruene. luftekanaler koster nesten ingenting. er det 100kr stykk eller noe sånn. Brukte bare den metall delen på baksiden av orgfangeren når jeg monterte m3 fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Trengte ikke noen andre holdere til grøftelysa, men jeg tok og limte de fast da jeg akkurat ikke fikk plass til skruene. Skike løsninger liker vi ikke vettu... festene koster vel 10 kr stk, så da er det likere enn å begynne å lime fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Skjønner ikke helt hvorfor han har hatt ut hovedlyktene da, men det har sikkert ikke noe med frontfangeren å gjøre. Jeg hadde ihvertfall aldri ut lyktene mine, og jeg fikk da på plass fangeren min. Det var en infinity II fanger da, men regner med at det går for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Skjønner ikke helt hvorfor han har hatt ut hovedlyktene da, men det har sikkert ikke noe med frontfangeren å gjøre. Jeg hadde ihvertfall aldri ut lyktene mine, og jeg fikk da på plass fangeren min. Det var en infinity II fanger da, men regner med at det går for det samme. hvistdu leser det hanhar skrevet,så står det at du skal se bort i fra at han har tatt ut frontlyktene.det hadde med et annet prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Ok, leste ikke jeg. Hehe, bare så på bildene. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 nå er fronten satt på.siden den var uorginal måtte vi jukse litt med grøftelysa,men ellers gikk det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå