dreaz Skrevet Mars 13, 2005 Skrevet Mars 13, 2005 berre å komme med bud! allt utstyr se annonse. nedre leppe må byttes og tåkelykter. nye lykter følger med.. ikke strøkent eksemplar men meget bra brukstand og allt utstyret som fanntes til denne bilen. inntreøret er strøkent! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=
dreaz Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Skrevet Mars 13, 2005 bilde til znapp2@hotmail.com og gjerne litt mer info infon jeg kommer på står i annonsen på autodb.no skal få tatt bilder fort som mulig;) Noe du lurer på.
dreaz Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Skrevet Mars 14, 2005 noe rust?skal eu-godkjennes når? bruker motor olje? det som finns av rust er noen lakkbobbler under frontvinduet og på hjørnet av fangeren bak. eller ikke funnet noe i skjermer buer kanaler under eller støtdempertårn. eu i 1 år til mener jeg. minimalt oljeforbruk kmstand på 154' nettop tatt full service med olje plugger og alle filtre. med oljetillsettning. har fått tatt bilder nå. ble noe dårlige for det er litt mørkt der og bilen har stått å blitt en del støv. tørket av noe støv men kunne ikke vaskle inne der seh. kan ta bilder med taket av senere.. glemte nøkkelen faen hehe.
dreaz Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Skrevet Mars 15, 2005 noe rust?skal eu-godkjennes når? bruker motor olje? det som finns av rust er noen lakkbobbler under frontvinduet og på hjørnet av fangeren bak. eller ikke funnet noe i skjermer buer kanaler under eller støtdempertårn. eu i 1 år til mener jeg. minimalt oljeforbruk kmstand på 154' nettop tatt full service med olje, plugger og alle filtre. med oljetillsettning. har fått tatt bilder nå. ble noe dårlige for det er litt mørkt der og bilen har stått å blitt en del støv. tørket av noe støv men kunne ikke vaske inne der seh. kan ta bilder med taket av senere.. glemte nøkkelen faen hehe.
CEJ Skrevet Mars 16, 2005 Skrevet Mars 16, 2005 noe rust?skal eu-godkjennes når? bruker motor olje? det som finns av rust er noen lakkbobbler under frontvinduet og på hjørnet av fangeren bak. eller ikke funnet noe i skjermer buer kanaler under eller støtdempertårn. eu i 1 år til mener jeg. minimalt oljeforbruk kmstand på 154' nettop tatt full service med olje, plugger og alle filtre. med oljetillsettning. har fått tatt bilder nå. ble noe dårlige for det er litt mørkt der og bilen har stått å blitt en del støv. tørket av noe støv men kunne ikke vaske inne der seh. kan ta bilder med taket av senere.. glemte nøkkelen faen hehe. int. i innbytte? har en Nissan 200sx og en Bmw 320i 85mod int, i noen av de? nissanen må nok jeg ha litt imellom på isåfall..
dreaz Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Skrevet Mars 16, 2005 kun salg.. har bil;) berre å komme med bud. eller ta en titt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå