Gå til innhold

hvor er boltene??


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

bolten på førersetet mitt på høyresiden er for kort, så jeg får ikke skrudd den fast. er det noen som vet hvor under bilen denne bolten er? slik at jeg kan skru den ut og erstatte den med en som er litt lengre?? gjerne med bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er enig at det var dårlig forklart, kanskje jeg skal fortelle det på ekte haugesundsdialekt :P

på høyre framfeste på sjåførstolen stikker det opp en bolt som stolen skal festes på, men når jeg setter setet oppå denne bolten, er det ikke plass til mutteren, så jeg tenkte jeg skulle skru ut nåværende bolt og erstatte den med en lengre. men jeg finner ikke de fremste boltene, noen som vet hvor de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheheh. hva i guds navn holder du på med???? :lol:

håper du mener at du ikke finner bolten på undersiden av bilen????

mulig den er sjult under tectyl og dritt da!!!!

har også vært borti at boltene har vært inni di smale (vangene) (ramma)eller hva jeg skal kalle det. da er det et hull på undersiden el nå som du må gjennom for å komme til skruen.

men vist skruen som er dær nå er original? så er det nok du som gjør feil. og jeg ville nok prøvd å brukt den som er dær.

du sier at mutteren ikke får plass :shock: har du rett mutter da??

se hvordan det er på det andre setet da. skal den være dær, så fins det plass til den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er enig at det var dårlig forklart, kanskje jeg skal fortelle det på ekte haugesundsdialekt :P

på høyre framfeste på sjåførstolen stikker det opp en bolt som stolen skal festes på, men når jeg setter setet oppå denne bolten, er det ikke plass til mutteren, så jeg tenkte jeg skulle skru ut nåværende bolt og erstatte den med en lengre. men jeg finner ikke de fremste boltene, noen som vet hvor de er?

Jeg er Hordalending så på Haugesundsdialekt blir det bare enda værre. :wink:

Jeg tror de boltene er fastsveiset et eller annet sted. Det er vel slik på E30 at setet er festet med muttrer i forkant og bolter i bakkant?

Kan det være at noe ligger imellom setet og innfestingen? Teppet ligger vel imellom men kan det være noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...