venture2076 Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Har fått pris på dekk fra Johs. Bjerke til min E39 540T med dimensjon 225/55-16. Continental 7300,- Yokohama 5400,- NangKang 4200,- Priser er for alle fire dekk ferdig montert og avbalansert. Jeg lurer på Nangkang som dama sier er like bra, men lavere levetid. Jeg har aldri bilene mine lengre enn et par år. Noen meninger om merket? Eller bør jeg gå for Yokohama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Har ingen erfaring med Nankang vinterdekk men holder de samme kvaliteten som sommerdekkene blir det farlig å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg kjøpte 4 nye Yokohama. Deilig. De andre var fra 99 og på grensen til lovlig. Kostet 5400 på Johs Bjerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvorfor kjøper du vinterdekk når alle andre kjøper sommerdekk? Om to uker er det jo på tide å legge om... Greit nok at du sikkert kan få noen bra tilbud nå, men dekk er jo ferskvare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Fordi jeg skal tur/retur Stryn i påsken og tenker sikkerhet. De gamle var harde, råtne og på 3-millimetern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå