Gå til innhold

effektanlegg til E34 535


earl-t-james
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Går fint an å bygge selv så lenge du har en kamerat som kan eu-godkjenne bilen :lol: eller liker å bytte eksosanlegg før hver eu-kontroll eller hver gang du må vise bilen pga politiet tror du har kutta fjærene eller no :whistle:

Jeg bygde selv, kjøpte en haug 2,5" eksosrør, bend og en rå sluttdemper, så er det to-tre timers kapping, tilpassing og sveising og så er det tut og kjør :P ble deilig lyd, fikk sånn "snerring" på høyt turtall, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE he

Lyder er fine ting :wink:

Jeg kunne tenke meg å få mere gromm lyd.

Det er AC Schnitzer grenrør, men det er orginalt resten.

Så er det den irriterende katalysatoren da :evil:

Det orginale annlegget ser ut som sugerør hehe

Kunne tenke meg å bytte ut alt fra grenrøret og bak, men vil ikke at det skal koste skjorta heller.

Noen som vet hva man må regne med av priser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få knall lyd uten å berørere katalysatoren! En bekjent her på Lillestrøm fikk nydelig lyd i sin E39 540 her for ikke så lenge siden for 4 - 5 tusenlapper og da løftet han ikke en finger selv. (Ikke noe "supertriks" egentlig. Bare å vite hvordan man skal bøye og sveise rør...).

Jeg har ikke lyst til å legge ut navn og telefonnummer til vedkommende som utførte "operasjonen" direkte, men det er fullt mulig å sende meg en PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint an å bygge selv så lenge du har en kamerat som kan eu-godkjenne bilen :lol: eller liker å bytte eksosanlegg før hver eu-kontroll eller hver gang du må vise bilen pga politiet tror du har kutta fjærene eller no :whistle:

Jeg bygde selv, kjøpte en haug 2,5" eksosrør, bend og en rå sluttdemper, så er det to-tre timers kapping, tilpassing og sveising og så er det tut og kjør :P ble deilig lyd, fikk sånn "snerring" på høyt turtall, hehe...

hei. du sier noe med godkjenning :shock:

følger det med godkjenningspappirer vist man kjøper seg et anlegg?

siden du nevner det med eu-kontrollen!

har vurdert selv å bygge meg et anlegg. men ble tvilende nå da!

(ser litt teit ut med to rør ut midt på bilen attme kroken) :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. du sier noe med godkjenning :shock:

følger det med godkjenningspappirer vist man kjøper seg et anlegg?

siden du nevner det med eu-kontrollen!

På mitt Ac Schnitzer effektanl og grenrør fulgte det med TUV papirer, disse viste jeg ved biltilsynet og fikk det godkjent og oppført i vognkortet sammen med senkesett og sorte lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...