Blade Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har en 89mod 320i, men lurte på tykkelsen på fjørbeinet? Noen som veit dette?? Kan det være 45mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Min 86 320i har ihvertfall 45mm fjærbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hmm... Tipper nesten at min og har det! Men jeg er ikke sikker! Kunne jo selvfølgelig gått ut å sjekka, men det snør og det er så kaldt.. hehe... Grunnen til at jeg spør, er fordi han jeg skal bestille senkesett av, ba meg om å finne ut tykkelsen så jeg skulle slippe å bytte det inn igjen, frakt etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvis han spør, så kan det vel tenkes at bilene kanskje kom med begge variantene? Ergo bør du i så fall finne frem skyvelæret og sjekke på din egen bil for å være sikker på å få det riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Æsj, jeg var redd noen kom til å si det..... hehehe.... da må jeg ut isnøen da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorf Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Det jeg fant ut når jeg skulle sette på senkesett på bilen min som har 45mm. er at M-Tech har 51mm ellers 45mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå