c_ellef Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Dette er kanskje litt på kanten av hva som kan legges ut på forumet her. Men etter å ha sett innlegget til Aguilera med han fyren som kjører lemmen sin opp i eksosrøret på bilen sin så er vel denne her ganske uskyldig Trykk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 dette var jo ikke såå ille da, men jeg tror jeg foretrekker "virtual bartender" i stedet! den ligger på div bilder/film et sted tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Tuttar..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Hehehe, finsli det der da... men du kunne ikke funnet frem noe som ga meg en bedre start på dagen oxo?? :P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 ja virtual bartender på http://www.beer.com e konge den...!! sidde på skulen så den siå dr va link t blei blokka... brannmur alså...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hehehe, finsli det der da... men du kunne ikke funnet frem noe som ga meg en bedre start på dagen oxo?? :P:P Vet ikke om jeg har lyst til å finne, se eller legge ut en eventuell link til en side med en fyr som leker med utstyret sitt.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå