Gå til innhold

Rygging eller ikke?


johjoa
 Share

Rygger du inn når du parkerer eller kjører du rett inn?  

33 stemmer

  1. 1. Rygger du inn når du parkerer eller kjører du rett inn?

    • Rygger
      27
    • Kjører rett inn.
      7


Anbefalte innlegg

Rygger selvsagt. Det er definitlig det beste.

lest koden skjønner jeg.. :D

Aahhh. Da Vinci koden. Nå skjønte jeg det, jeg er ikke like skarp som Langdon. Syns det var temmelig god underholdning, vet ikke helt om jeg skal tro på alt jeg leste der, men det var ekstremt interessanet.

Jeg må fremdeles si at Bram Stoker's Dracula er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører altid rett in jeg!! Jobber på et handlesenter og folk har kjørt i bilen min 3 ganger nå uten å gi beskjed til meg på noen måte...

Så da synes jeg at det er bedre å risikere å få en smell i bak, en at de knuser noe mer fremme ("!#¤/()="!#¤(/)#"¤"#¤&%) :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn passe frekt å kræsje i andres biler og bare si ops og kjøre vekk fordi eieren ikke var der og ingen så det... Irriterer meg skikkelig over sånne folk.

Men det er nesten det samme med venner o.l. du tar med deg i bilen som kanskje ikke har den samme interessen for bil som ikke skjønner helt det her med å være litt forsiktig med bilen når det gjelder å lene seg på den og ha på seg klokker som kan komme nærat o.l.

Fikk 3 små bulker på passasjersida ved siden av dørhåndtaket på et halvt år.. det er bare bittelitt iriterrendes ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...