Schnellfahren Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 HOLA! Er den stolte eier av en E-36 318i 92-mod (Er vel M-40 motor tror jeg). Har nylig overhalt motor, men ved oppstart etter en kjøretur (varm/lunken motor) danser den litt på turtallet, og den holder på å kvele seg når jeg setter den i gir. Dette motvirkes ved "kickdown", eller rusing av motor. Etter dette fungerer den helt fint. Har hørt hjernen kan ha vært utsatt for evt "ufrivillige bad" på nevnte modell? Noen som har vært borte i liknende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 den tar ikke inn falskluft en plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 Er ganske sikker på at den ikke gjør det...Har gått over det meste. Det virker som det blir knapphet på luft eller bensin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Min låg også og ruset litt en stund, da ble det skiftet en veivromslufting som var tett..etter dette går den helt fint nå..kan jo være lambdasonden og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Prøv å ta av ledningene på batteriet. la dem være av en halvtimes tid så hjernen får nullstille seg. kanskje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hmm... Har prøvd å koble av batteriet, hjalp desverre ikke. Kan jo muligens være sonden ja, vanskelig å si.... Burde jeg kjøre en test på den? Hørt at de sondene er litt dyre jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå