Leonard Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er det noen som vet om jeg kan spille Sone 1 DVD på PlayStation 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er det noen som vet om jeg kan spille Sone 1 DVD på PlayStation 2 ? Det tror jeg ikke. Men du får kjøpt kit for å gjøre den sonefri da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Nei, du får ikke spilt Sone 1 filmer på Playstation 2. Vet at Sone 2 spillere kan gjøres sonefrie, men aner ikke om det kan gjøres på Playstation 2. Du får surfe litt rundt og lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Tror det er en cd som du får kjøpt, som koster 7-800 flis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Tror det er en cd som du får kjøpt, som koster 7-800 flis.... En kamerat kjåpte en på Svinesund. Må sette den i hver gang han må bytte sone. (For å velge sone på spilleren) Tror det er å få tak i på nettet et sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 http://www.playteconline.com/ Selger sånne cd/dvd til 100 lappen.. men du trenger en liten plast ting i tillegg... Koster vel en 150kr trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 du kan bruke gameshark.... vi selger det i butikken jeg jobber... får sikkert tak i det andre butikker også.... butikker som expert, elkjøp, siba kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 http://www.digistore.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå