Sagen Skrevet Mars 16, 2005 Skrevet Mars 16, 2005 Skal bestille denne på Ebay.com nå: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7962069687&category=33645 Lurte i den anledning på om det var noen flere her i Stavanger-området som har lyst å henge seg på med en bestilling? Dollarkursen er jo bare herlig nå, så med dagens kurs vil dette settet komme på 153 kr! Vil tippe en frakt-kostnad på ca 10 dollar, men det vil jo bli billigere per pers, om det er flere sett som blir bestilt. Kommer trolig til å bestille til helga, så de som er interessert kan bare ta kontakt med meg enten her inne, eller på mail teezern@online.no. Nye blinklys er også på vei nå!
Rage-A Skrevet Mars 16, 2005 Skrevet Mars 16, 2005 Er dette komplette nyrer, eller bare teipen som alle selger? Som man klisterer på de orgniale rillene?
Sagen Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Skrevet Mars 16, 2005 Dette er ikke hele grillen nei, kun krom-stripene...
Gunnar Skrevet Mars 16, 2005 Skrevet Mars 16, 2005 Står den til E34 passer på 525i, men det kan den ikke gjøre på europeiske biler ihvertfall. De har jo ikke den brede fronten som er avbildet der. Kun V8... Så de passer nok ikke min..
Sagen Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Skrevet Mars 16, 2005 Mulig det bare er et illustrasjonsbilde, med litt annen kant. Tror nok kun det er rillene, slik jeg forstår det ut av annonsen. Men kan jo godt hende det er kanten også. Synes det er verdt det uansett jeg da... 153 kr... Det er 3 pils på byn det...
Gunnar Skrevet Mars 16, 2005 Skrevet Mars 16, 2005 Oops. Sorry. Endra nok innlegget mitt mens du skrev nytt innlegg. Fant ut at de sikkert ikke passa til min uansett, så da var det ikke vits å spør om det andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå