DaggEn Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg skal bestille en ny frontfanger. Det jeg lurer på er hva jeg skal velge av abs-plast eller glassfiber?? Hva er best?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Glassfiber..hvis du nå skulle komme til å dulte borti noe så er det mye enklere å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2005 Glassfiber..hvis du nå skulle komme til å dulte borti noe så er det mye enklere å fikse Men syns jeg har hørt at det er dyrere å lakke fra bunn av med grunning og alt viss eg skal få proffisjonelle folk til å gjøre jobben....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 Kan vel ikke være så mye dyrere De fleste fangere som du kjøper er jo som oftest klare for lakking og kanskje også ferdig grunnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 ABS plasten tåler vel endel mer en glassfiber... Men skulle du først ødelegge fangeren, så er det mye lettere å fixe en i glassfiber... Så det får nesten bli elle melle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Glassfiber er tingen Laga meg faktisk en i glassfiber, så godt som fra grunnen av, så jeg hadde ikke vært i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 ABS fangere er klart hardest, men selvlært erfaring av utforkjøring med glassfiberfanger så sprikker denne på flere plasser. er veldig myk så den ble bøyd helt bakover mot radiator. Demonterte fangeren å pusset ned å la på ny glassfiberarmering på innerside. Spakklet og lakkerte. Den er ganske lett å rette men du må ha tid og tolmodighet for å ordne det. ABS fangeren må sveises hvis den sprikker,å plastsveiseutstyr er ikke hværdagskost i alle private garasjer. Men ABS plast synes jeg har best passform,(vi har montert flere forskjellige typer på jobb) men jeg kjøpte glassfiber. Det var kun det matriale den ble laget i.(se i galleri for hvordan jeg hadde) Så det får nesten bli elle melle.... som Aguilera sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå