CeeKay Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg holder på å bygge en 318i M10 motor opp med turbo. Har en T3 turbo som skal på men mangler grenrør! Noen som vet hvor jeg kan få bygget meg ett eller bare få kjøpt ett innenfor rimelighetens grenser? Dette er da en 4-sylindret motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 www.pure-pf.com ..... det er flike karer... men kansje litt dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er vel bare til å sende mail å spørre da... Må jo ha det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 www.krbtrading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 www.krbtrading.no Ringte de, men de kunne ikke lage det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 http://www.protrim.no/produkter_turbo_manifold.shtml Kanskje de kan lage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 kan ikke du lage en post om "hvordan" mekke turbo?? med masse bilder og slikt. er så mange som lurer på det, så slik at vi slipper å svare så henvender vi dem bare videre til tråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 De kunne det. Men var sinnsykt dyrt!! Men hvis det ikke finnes andre alternativer så må jeg vel bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 kan ikke du lage en post om "hvordan" mekke turbo?? med masse bilder og slikt. er så mange som lurer på det, så slik at vi slipper å svare så henvender vi dem bare videre til tråden din? Det kan sikkert ordnes. Må bare få alle delene jeg trenger først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå