Riefarn Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Må anskaffe just. senkesett til bilen fort, hadde den på EU-kontroll i dag, og der gikk det ikke med det jeg har fra før (mangler papirer)... tror det er 40-40 senking eller noe, sittet der i mange år, og aldri vært noe prob med godkjenning før ihertfall.... menmen.... Må iallefall anskaffe nytt nå, og vil da ha just.bart... Så rop ut hvis noen har noe.... helst nytt? Noen som eventuelt hvor det er rimeligst å kjøpe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Når det gjelder høydejusterbare senkesett er det bare noen få som er godkjente og leveres med TÜV-papirer. Vet at Bilstein, H&R og KW har slike sett men de er dyre. Auto-Trio kan sikkert levere Bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 muligens fått tak i koni nå.... de er vel sikkert godkjente? trodde alle var godkjente jeg.. hva er vitsen med å kjøpe noe du må ta av ved første EU- kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Gs har jo FK sine TUV godkjente, ca 9300kr Eg har FK høydejusterbart, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 høres ut som et bra alternativ skal ta kontakt der hvis jeg ikke får tak i det koni settet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har også montert FK sett, ser veldig bra ut dette! Kjøpte mitt på www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå