Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Håper noen kan meg gi meg et hint om kjøp av cd-spiller i min e46. Tenkte å bytte ut den flotte & superduper kassettspilleren med en org cd-spiller. Må vel ut 4000 for en sånn og da er det kanskje like greit å kjøpe noe annet f.eks dvd med skjerm og ut med noen lapper ekstra!!? En org cd-spiller er vel mest kledelig men hva annet gjør seg i hullet der? Finnes det noen andre spiller som ser standsmessig ut til noenlunde samme pris.

Erfaringer mottas med høye kneløft og takk.

Skrevet

man får kjøpt en såkalt "monteringsbrakett/ramme" som fyller ut rundt en vanlig cd/dvd spiller! da ser det bra ut uansett hva man putter inn der! hvis jeg forsto deg riktig så vurderer du ev. å kjøpe/montere original bmw business cd spiller ? dette er ikke å anbefale da du mister mulighet til å koble til forsterker på vanlig måte, da må man ty til "jalla-koblinger"

Skrevet

Den monteringsbrakketen samt overgang til ISO-kontakter fra de originale BMW-kontaktene kan du få kjøpt av meg. Disse er kun montert en gang, men ble fjernet da E46-en ble solgt. Husker ikke ny-prisen på dette, men jeg har kvittering liggende.

Si i fra hvis du er interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...