hemi Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 Heisann! Håper noen kan meg gi meg et hint om kjøp av cd-spiller i min e46. Tenkte å bytte ut den flotte & superduper kassettspilleren med en org cd-spiller. Må vel ut 4000 for en sånn og da er det kanskje like greit å kjøpe noe annet f.eks dvd med skjerm og ut med noen lapper ekstra!!? En org cd-spiller er vel mest kledelig men hva annet gjør seg i hullet der? Finnes det noen andre spiller som ser standsmessig ut til noenlunde samme pris. Erfaringer mottas med høye kneløft og takk.
skillbill Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 man får kjøpt en såkalt "monteringsbrakett/ramme" som fyller ut rundt en vanlig cd/dvd spiller! da ser det bra ut uansett hva man putter inn der! hvis jeg forsto deg riktig så vurderer du ev. å kjøpe/montere original bmw business cd spiller ? dette er ikke å anbefale da du mister mulighet til å koble til forsterker på vanlig måte, da må man ty til "jalla-koblinger"
BMW_316i Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 Den monteringsbrakketen samt overgang til ISO-kontakter fra de originale BMW-kontaktene kan du få kjøpt av meg. Disse er kun montert en gang, men ble fjernet da E46-en ble solgt. Husker ikke ny-prisen på dette, men jeg har kvittering liggende. Si i fra hvis du er interessert!
Tommy Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 Iso kontakt, koster 180.- på Bilradiospesialisten (biltema sin er ubrukelig) og monteringsramma koster vel ca. 300.-
BMW_316i Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 Det kan jeg si med en gang.. Begge deler er kjøpt på Bilradiospesialisten i Kristiansand. Selges samlet 250,- dvs. ca halv pris. Kvittering medfølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå