ove Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 nå har vi omsider fått opna vår netthadel av ekstrautstyr og diverse som vi selger. dette er ikke det samme system som gs men priser og tilbud er det samme. dere som er medlem i bmw klubben må ikke glemme og fylle in deres medlemsnummer. ellers så håper vi at dere kan dra nytte av denne siden både om hva vi har og tips til ting vi burde hatt. helsing os bildeler ove skårland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Bra dette Ove, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 det kommer pakker med vinterdekk også på siden har bare ikke kommet så langt men viss du er inntresert ta kontakt så finne vi noe ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Kan bli bra dette! Har kikket litt på E36 delen av siden og fant en god del småfeil. Jeg blir litt skeptisk til å bestille fra en onlinebutikk når jeg ikke kan være sikker på hva jeg får tilsendt. Går ut ifra at dere luker ut de feilene som er fortløpende og da blir nok dette en bra side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå