Gå til innhold

Sotningsspray/lakk til baklyktene?

Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Min erfaring med disse sote sprayene er dårlig, flasser lett..har en kompis som brukte vanlig blank spraylakk og la et tynt lag, dette ble mye bedre!!+ at han gikk gjennom eu-kontroll uten problem, kan og være at det holder lenger og blir bedre viss du lakker innante..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med disse sote sprayene er dårlig, flasser lett..har en kompis som brukte vanlig blank spraylakk og la et tynt lag, dette ble mye bedre!!+ at han gikk gjennom eu-kontroll uten problem, kan og være at det holder lenger og blir bedre viss du lakker innante..

blank spraylakk? som i klarlakk? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eg har prøvt har vært blant annet fra foliatec, og som sagt var ikke den så bra..muligt andre er mye bedre :? svart lakk på boks, ikke matt men blank står sikkert på boksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en på jobben lakket baklyktene på e36en i samme farge som bilen. Lyktene ble klargjort for lakking som det skal gjøres med lett ned rubbing.

Ble lakket i mørk sølv(husker ikke fargekode) med ca 60% klarlakk i lag med den vanlige fargen. Lakkert i lakk boks. Har ingen bilder, men det ble JÆVLI stili 8)8) Når det ikke var lys i lykta virket det som lykta å bil gikk i ett...

Men i mårra er det PÅSKE ferie 8)8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...