Blade Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i sotningsspray til baklyktene? ... nekter å betale 3500,- for sota baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Slikt får man kjøpt hos BilXtra og lignende sjapper. Regner med Mekonomen har også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Ja, jeg får stikke bort tili Mekonomen imorra kanskje.... takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Husk på at onkel politi og biltilsynet ikke liker svartmalere da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg veit... Men prisen på nye lykter da? Sykt spør du meg... Sote litt moderat så går det vel bra?? Eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jo det går vel... Men om du blir stoppet av rette fyren da så skal aldri si aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Min erfaring med disse sote sprayene er dårlig, flasser lett..har en kompis som brukte vanlig blank spraylakk og la et tynt lag, dette ble mye bedre!!+ at han gikk gjennom eu-kontroll uten problem, kan og være at det holder lenger og blir bedre viss du lakker innante.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har tidligere brukt "Dupli Colour" sotespray, å den flasser IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 tror jeg tar sjangsen til den prisen.... Hvis det blir bra da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Min erfaring med disse sote sprayene er dårlig, flasser lett..har en kompis som brukte vanlig blank spraylakk og la et tynt lag, dette ble mye bedre!!+ at han gikk gjennom eu-kontroll uten problem, kan og være at det holder lenger og blir bedre viss du lakker innante.. blank spraylakk? som i klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 De eg har prøvt har vært blant annet fra foliatec, og som sagt var ikke den så bra..muligt andre er mye bedre svart lakk på boks, ikke matt men blank står sikkert på boksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Tynt lag da? hmmm... hadde kanskje vært en idè det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Tynt lag ja, ble vertfall meget bra på kompisen min sine lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2005 Dette må jeg sjekke ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 en på jobben lakket baklyktene på e36en i samme farge som bilen. Lyktene ble klargjort for lakking som det skal gjøres med lett ned rubbing. Ble lakket i mørk sølv(husker ikke fargekode) med ca 60% klarlakk i lag med den vanlige fargen. Lakkert i lakk boks. Har ingen bilder, men det ble JÆVLI stili Når det ikke var lys i lykta virket det som lykta å bil gikk i ett... Men i mårra er det PÅSKE ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå