R Andersen Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 svart metallic, svart sportskinn /m minne, klima,xenon, cruice, HarmannKardon-stereo, titaninteriørlister, el.solgardin++ ESS kompressorsats (300hk = M3 prestanda), 19" BBS Challenger, H&R høydejusterbart understell. aldri vinterkjørt og røykfri. meget pen bil som må sees! pris: 349000,- innbytte i rimelig BMW mulig
R Andersen Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Skrevet Mars 17, 2005 -99 modell. ikke godkjent og bilder kommer senere da bilen fremdeles er på vinterlagring.
R Andersen Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Skrevet Mars 24, 2005 har ikke fått tatt bilder enda, men fant ett på nettet. gå inn på leifen.com og trykk på rudskogen 2004, gå til side 7 og bildet heter :rudskogen1 (3).jpg. kanskje ikke det beste bildet, men det gir ihvertfall ett hvist inntyrkk.. og ja jeg kan ikke dette med klikkbar link..
BalleKnalle Skrevet Mars 24, 2005 Skrevet Mars 24, 2005 Ser bare fullt av unger jeg... www.leifen.com
R Andersen Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Skrevet Mars 24, 2005 stemmer det! får vel snart lære meg litt mer data.. takk for at du la ut bildet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå