DotTk Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Satte bilen min inn på GS for å få orden skaden i går.... Fikk de også til å fjerne den lille røst'n som var på bilen:) Jeg spurte også om pris på å få lakkert alle listene og fron og bak fanger helt kvit. Dør handtakene skal være svarte:) Skal få pris på det iløpe av dagen. Så jeg lurte på om hva dere syns jeg skal gjøre. Ha listene svart eller lakkere de kvite? Noe som har bilde av en helt kvit E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 ville hatt de svarte.. Blir gjerne litt ensformig med helt hvit bil, da du ikke ser linjene på bilen heller.. Men det er jo opp til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg ville tatt å lakkert de hvit, dørhåndtakene også. Då får du et stilig 'cleen look'. Det liker hvertfall jeg men som sagt det er opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Det er absolutt penest i svart !!!! la de vere ! de gir bilene mye av linjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2005 Vist jeg bestemer meg for å lakke blir dørhandtakene værende svart.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Så lenge de svarte listene er svarte og ikke grå(og tørre) er det definitivt stiligst... Men jeg tror jeg ville ha lakkert dørhåntakene jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg ville lakka dørhåndtakene jeg og latt listene være svart. er vel noen som kan photoshoppe for deg kanskje. og vorfor skal gs fikse dette??? er ikke d litt dyr måte og fikse d på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Blir definitivt penest med sorte lister både i fangerene og på sidene. Her er min gamle E30 med sorte lister: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 De må hvere kvit!(samme farge som bilen). feks. bilen min med svarte lister å dørhåntak? NO WAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Hold dørlistene svarte.. bilen er mye finere da.. kanskje nyere biler ser bedre ut me lakka lister men ikke en E30.... no way!! Frode H. --- Vannvittig fin bil foresten...!! flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Lakkerte lister kan bli fint på E30 oxo.. På min E30 var alt i bilens farge unntatt grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Lakkerte lister kan bli fint på E30 oxo.. På min E30 var alt i bilens farge unntatt grillen... Hvilken farge var den?? for det varierer jo med fargen.. hvit passer ikke hvite lister.. (etter min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Sånn farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Det var fint... bilen din passa farga lister.. (selv om de er ganske så svarte fra før..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Frode H. --- Vannvittig fin bil foresten...!! flott!! Ja, må si jeg savner den bilen der.. Noen som vet hvor den er nå? Hørte rykter om at den var havnet i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå